Ajax sluit lucratieve deal met grootste biermerk ter wereld

Reacties

Ajax heeft een langdurige overeenkomst gesloten met Budweiser. Het Amerikaanse biermerk wil met de hulp van de Amsterdammers de Europese markt veroveren.

Ajax sluit lucratieve deal met grootste biermerk ter wereld

Het biermerk dat in Nederland handelt onder de naam Bud is partner van zowel het eerste mannen- als vrouwenteam. Commercieel directeur Menno Geelen (links op de foto met Edwin van der Sar en Marc Overmars) laat weten erg blij te zijn met de langdurige overeenkomst. Er is een contract gesloten tot medio 2025. 'Nadat we eerder al de samenwerking met Adidas en Ziggo langdurig hebben verlengd, is ook dit verbeterde contract een bevestiging dat we geloven in duurzame partnerships', stelt Geelen.

Ajax maakt de precieze inhoud van de deal niet bekend, maar het is duidelijk dat het over meerdere miljoenen gaat. De samenwerking met de Nederlandse kampioen past in de strategie van biermerk om te groeien via de voetbalwereld. Budweiser is ook het officiële bier bij het WK in 2022.

Het lijkt erop dat je één of meerdere social media-scripts op VI.nl hebt uitgeschakeld. Daarom worden er geen social posts of liveblogs geladen. Wijzig hier je instellingen.

Bekijk hier al onze video's
Gerelateerde artikelen
Praat mee

Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.

Reacties worden op dit moment geladen.