Pijnlijke uitglijder van Inter Miami-sterren
Inter Miami is tegen de tweede competitienederlaag van het seizoen gelopen. Tegen New York Red Bulls gleed de ploeg van Gerardo Martino hard uit: 4-0.
© Pro Shots

Inter Miami speelde nog altijd zonder de geblesseerde Lionel Messi, maar had wel de andere sterren Jordi Alba, Sergio Busquets en Luis Suárez aan boord. Zij zagen hoe Lewis Morgan al na twee minuten en 52 seconden het doel trof, waarmee hij New York Red Bulls een vliegende start bezorgde.
Echt grote kansen bleven uit, waardoor New York Red Bulls had weinig moeite had om op de been te blijven. In de tweede helft breidde de thuisploeg de voorsprong uit. Omdat Tomás Aviles niet kort genoeg op zijn man zat, kon Morgan de 2-0 binnen schieten. Na de 3-0 van Wikelman Carmona kon Morgan zijn hattrick completeren, waardoor de eindstand op 4-0 bepaald werd.
Inter Miami speelt volgende week tegen New York City FC.





