Ajax-shirt krijgt nieuwe naam op de rug: 'Noodzakelijk om ambitie na te streven'

Reacties

Ajax en Ziggo gaan de samenwerking intensiveren. De hoofdsponsor is blij met de samenwerking met de Amsterdammers en breidt die daarom dan ook uit. Vanaf het nieuwe seizoen komt ook op de rug van het shirt sponsoring van Ziggo.

Ajax-shirt krijgt nieuwe naam op de rug: 'Noodzakelijk om ambitie na te streven'

Vanaf het nieuwe seizoen zal GigaNet op de rug van de Ajacieden prijken. Het is de naam van het glasvezel-kabel-netwerk van Ziggo. Directeur Edwin van der Sar is blij met de deal. 'We zijn Ziggo erg dankbaar voor het vertrouwen, de steeds groter wordende steun die ze bieden en het geloof in onze ambitie.'

'Mede dankzij de groei van het hoofdsponsorschap kunnen we onze financiële positie verder versterken', legt Van der Sar via de officiële kanalen van Ajax uit. 'Iets wat noodzakelijk is om onze sportieve ambitie – structurele aansluiting bij de Europese top – na te kunnen blijven streven.'

Ziggo is sinds 2015 hoofdsponsor van Ajax. Het sponsorcontract loopt nog door tot tenminste 2025.

Bekijk hier al onze video's
Meer Eredivisie
Meer over Eredivisie
Praat mee

Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.

Reacties worden op dit moment geladen.