'Dat ongenaakbare kan bij het grofvuil, vanaf nu is Virgil van Dijk Meneertje Liga'
PRO

'Dat ongenaakbare kan bij het grofvuil, vanaf nu is Virgil van Dijk Meneertje Liga'

Voetballers in een commercial, dat loopt meestal verkeerd af. Ik denk dan aan Sjaak Swart als zichzelf in een auto, met Wesley Snijder op de achterbank in het kinderzitje. Ik herinner me ook beelden van Wim Kieft die ons in de commercial zelf met een vreemde mimiek duidelijk probeert te maken dat hij ook wel weet dat hij baggerteksten in een baggeromgeving staat op te lepelen, om zo de nieuwe kalfsleren bekleding van zijn auto te kunnen betalen.

Misschien is de enige geslaagde commercial met een Nederlandse voetballer die met Marco van Basten, dan net God in Italië, die het kroonkurkje van een flesje alcoholvrij bier af schiet. Ik herinner me ook vaag Barry Hulshoff met een enorme hond naast een boom en daarna opeens een zak hondenvoer van 45 kilo in zijn armen.

Dit column is afkomstig uit het VI-weekblad. Bekijk hier wat er nog meer in de laatste editie staat.

Dit artikel helemaal lezen

Word nu VI PRO-lid en ontvang gratis de PSV kampioen-special. Duik diep in alles wat het afgelopen seizoen heeft gedefinieerd, van de weg naar het kampioenschap tot de ontknoping van de competitie. Nu 3 maanden voor maar €7,- per maand.

Met VI PRO krijg je:
- Exclusieve VI PRO-artikelen, -video’s en -podcasts
- Exclusieve analyses en inzichten
- Exclusieve interviews met spelers en trainers

Dit artikel helemaal lezen

Word nu VI PRO-lid en ontvang gratis de PSV kampioen-special. Duik diep in alles wat het afgelopen seizoen heeft gedefinieerd, van de weg naar het kampioenschap tot de ontknoping van de competitie. Nu 3 maanden voor maar €7,- per maand.

Met VI PRO krijg je:
- Exclusieve VI PRO-artikelen, -video’s en -podcasts
- Exclusieve analyses en inzichten
- Exclusieve interviews met spelers en trainers

Per maand voor   €10,-   

€7,-

Gerelateerde artikelen