'Als ik "Ja, is goed" had gezegd, was ik nu nog trainer van ADO geweest'
Interview

'Als ik "Ja, is goed" had gezegd, was ik nu nog trainer van ADO geweest'

Praat mee!
Journalist VI

Op 7 november van het vorige jaar werd Aleksandar Rankovic (42) ontslagen door ADO Den Haag. Ruim vier maanden later kijkt hij terug op zijn roerige eerste klus als hoofdtrainer en beschouwt hij de werkloze periode in zijn leven. ‘Ik heb rust gevonden.’

Hoe is het met u?