Lege plek op de borst weer opgevuld: Chelsea strikt nieuwe shirtsponsor
Chelsea heeft dan toch een nieuwe shirtsponsor gestrikt. De Londenaren gaan in zee met Infinite Athlete, dat zich voor een jaar heeft verbonden aan de Premier League-club.
Chelsea zag na vorig seizoen een einde komen aan een samenwerking van drie jaar met het Britse telecombedrijf 3. Hij gebrek aan een opvolger begonnen The Blues aan het nieuwe seizoen zonder sponsor op de borst.
Zaterdagochtend maakt Chelsea bekend dat het dan toch een nieuwe shirtsponsor heeft gestrikt. Volgens The Athletic betaalt het technologiebedrijf meer dan 45 miljoen euro om op het shirt van de Londenaren te prijken.
Chelsea werkte al samen met Infinite Athlete, omdat het sinds april al gebruik maakte van de technologie genaamd Tempus Ex Machina. Maandag speelt de ploeg van Mauricio Pochettino voor het eerst met de nieuwe sponsor op de borst.
Het lijkt erop dat je één of meerdere social media-scripts op VI.nl hebt uitgeschakeld. Daarom worden er geen social posts of liveblogs geladen. Wijzig hier je instellingen.
Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.
Login