Weghorst duidelijk na vraag over titel: 'Wat denk je zelf?'

9Reacties

Of Ajax dit seizoen voor de landstitel moet gaan? Dat is voor Wout Weghorst een retorische vraag. De spits van de Amsterdammers heeft dezelfde teamdoelstelling als tijdens het afgelopen seizoen.

Vanaf dat Weghorst zijn eerste stap in de Johan Cruijff Arena zette, heeft hij een doel voor ogen. Dat is landskampioen worden met de club uit de hoofdstad. We weten allemaal hoe het afgelopen seizoen is gelopen, maar dat weerhoudt Weghorst niet om uit te spreken dat hij weer voor de titel gaat met Ajax.

'Wat denk je zelf?', aldus Weghorst, die de vraag kreeg op de persconferentie na afloop van het door Ajax met 2-0 van Heracles Almelo gewonnen duel in de Eredivisie. 'Daar heb je je antwoord', zo besloot de spits lachend.