Voor De Bruyne wordt het raar om tegenover Man City te staan

1Reacties

Dat Kevin De Bruyne dit seizoen tégen Manchester City moet spelen, voelt nog altijd raar voor de Belgische spelmaker. Na tien jaar in Engelse dienst ruilde hij Manchester deze zomer in voor Napoli. De loting van de Champions League was onverbiddelijk en koppelde de twee ploegen direct aan elkaar. Zo staat De Bruyne binnenkort weer tegenover al zijn oude ploeggenoten en dat voelt vreemd: 'City is mijn club en dat gaat nooit veranderen.'