Van Persie zelfkritisch: 'Daar ga ik aan werken'
Robin van Persie was na het duel met Groningen witheet. De oefenmeester vond de thuisploeg onsportief, omdat die de bal tot twee keer toe niet uitschoot, nadat er een Feyenoord-speler geblesseerd op de grond lag. Een onderonsje met Groningen-coach Dick Lukkien volgde na afloop, maar tijdens de persconferentie was de boosheid al gezakt. 'Ik vond dat vervelend, waardoor ik in mijn boze emotie zat. Maar daar ga ik aan werken.'






