Van den Berg: 'We hebben op ons donder gehad, dat heeft gewerkt'

6Reacties

© Pro Shots

Van den Berg: 'We hebben op ons donder gehad, dat heeft gewerkt'

Rav van den Berg stond na afloop van de gewonnen wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Portugal voor onze camera. De verdediger gaat in op de zwaarbevochten zege, maar ook op de mentaliteit van het team. De ploeg van coach Michael Reiziger speelde lange tijd met tien man, maar plaatste zich alsnog voor de halve finale van het EK Onder-21 in Slowakije.