Taylor geniet en is trots op vechtersmentaliteit bij Ajax
© Pro Shots

Kenneth Taylor geniet van de onverbiddelijke vechtersmentaliteit binnen Ajax, die zijn ploeg naar de achtste finales van de Europa League heeft gebracht ten koste van het Belgische Union Sint-Gillis. De Ajacied roemt tevens Francesco Farioli voor het inslepen van die mentaliteit bij Ajax.





