Postecoglou: 'Ben nog nooit zo boos geweest'

5Reacties

© Pro Shots

Postecoglou: 'Ben nog nooit zo boos geweest'

Tottenham-manager Ange Postecoglou was trots op zijn ploeg, maar op de arbitrage was hij erg boos. 'Ik ben zo boos, nog nooit zo boos geweest in mijn carrière'.