Luis Enrique voelt mee met Tottenham: 'Soms is voetbal oneerlijk'

7Reacties

Luis Enrique voelt mee met Tottenham Hotspur. De coach van Paris Saint-Germain vond dat de opponent de UEFA Super Cup meer verdiende dan zijn elftal, maar stond uiteindelijk wel met de beker in zijn handen. 'Soms is het voetbal oneerlijk', gaf de Spaanse succescoach na afloop toe tijdens de persconferentie. 'Tottenham Hotspur verdiende de Super Cup veel meer dan wij.'