Koeman vindt situatie voor Vitesse 'pijnlijk'

3Reacties

Ronald Koeman vindt de situatie van Vitesse bijzonder pijnlijk. De kans is groot dat vrijdag er definitief een einde komt aan het tijdperk van de Arnhemmers in het betaalde voetbal. 'Dit doet me pijn, omdat ik altijd een goed gevoel bij Vitesse heb gehad', aldus de bondscoach, die zijn loopbaan begon bij Vitesse. 'Maar het zal niet voor niets zijn', maakte de werknemer van de KNVB ook een voorbehoud bij de straf.