Koeman hekelt WK voor clubs: 'Absurd dat dat gespeeld wordt'

4Reacties

© Pro Shots

Koeman hekelt WK voor clubs: 'Absurd dat dat gespeeld wordt'

Na een lang en slopend seizoen mogen sommige clubs zich nog opmaken voor de eerste editie van het WK voor clubs. Bondscoach Ronald Koeman vindt het helemaal niets en denkt dat het de gezondheid van de spelers niet ten goede komt.