'Ik kon niet naar Barcelona kijken, het was alleen maar Messi pleasen'
© Pro Shots

In onze talkshow van maandag legden we het Champions League-affiche Barcelona-PSG onder de loep met gastheer Kees Jansma, VI-verslaggever Süleyman Süleyman Öztürk en studiogast Kees van Wonderen. Laatstgenoemde was hard in zijn oordeel over het Barcelona van de afgelopen jaren.
'Ik heb er de laatste jaren niet meer naar kunnen kijken. Ik vond het totaal geen elftal. Het was alleen maar het pleasen van Messi', aldus Van Wonderen, die de teamgeest langzaam maar zeker wel ziet verbeteren.
Bekijk hieronder de hele uitzending, waarin Van Wonderen als voormalig trainer van Oranje Onder -17 ook aan bod komt over tal van toptalenten van nu en weleer.





