Howe geeft toe dat Newcastle Isak miste tegen Liverpool

Praat mee!

Eddie Howe heeft maandagavond op de persconferentie toegegeven dat hij Alexander Isak miste. De spits leeft momenteel in onmin met zijn club Newcastle United, dat maandag verloor van Liverpool, de club die interesse heeft in de Zweedse spits. Volgens de Newcastle-manager had Isak juist het verschil kunnen maken.