Godts blinkt uit: 'Dan halen ze een jongen van 10 miljoen die echt niet beter is'
Mika Godts was afgelopen zaterdag de grote uitblinker bij Ajax. De Belg was met twee goals en een assist hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor de zege op PEC Zwolle. Volgens Theo Janssen is hij beter dan de dure zomerversterking Raúl Moro.
Na een goed kwartier lanceerde Godts ploeggenoot Davy Klaassen, waarna hij de score opende. Later sloeg de buitenspeler zelf ook nog tweemaal toe. Bij Studio Voetbal liet oud-Ajacied Janssen weten enthousiast te zijn over de jongeling. 'Hij is heel creatief en doelgericht. Hij draait makkelijk weg en maakt zijn acties. Hij is aanvallend, snel en creatief, dat is eigenlijk alles waar Ajax voor staat.'
'Soms is hij natuurlijk nog wat wisselvallig', geeft Janssen toe. 'Maar dan halen ze een speler van tien miljoen euro, die echt niet beter is dan hij', doelt Janssen op Moro, die deze zomer overkwam van Real Valladolid. 'Ik hoop dat Heitinga het heeft gezien en deze jongen lekker laat staan, want Godts is de enige die iets extra's heeft.'






