'Eerste helft een wanvertoning van Oranje'

Praat mee!

© Pro Shots

'Eerste helft een wanvertoning van Oranje'

Het verlies leert volgens VI's Freek Jansen dat het 5-3-2 systeem 'allerminst heilig' is. Sterker nog, de gekozen tactiek werkte totaal niet.