Bekijk hier de persconferentie van Feyenoord na duel met AZ

Praat mee!

Feyenoord-trainer Robin van Persie toonde zich zondagmiddag na het gelijkspel tegen AZ gelukkig met het behalen van de tweede plek in de Eredivisie. De Rotterdammers mogen zich komend seizoen weer melden in de Champions League. Ook Tobias van den Elshout schoof aan bij de persconferentie.

Feyenoord mag zich met één duel te gaan 'best of the rest' noemen achter koploper PSV, dat liefst negentien punten voor staat op de formatie van Van Persie. Feyenoord sluit het seizoen af met een uitduel bij PEC Zwolle en heeft een voorsprong van vier punten op nummer drie FC Twente. Tijdens de persconferentie na de wedstrijd tegen AZ richtte Van Persie het vizier vast op volgend seizoen.