Amorim grapt over De Bruyne: 'Zat helaas in verkeerde deel van Manchester'
© Pro Shots

Ook Rúben Amorim kreeg vrijdag tijdens zijn persmoment vragen over het aanstaande afscheid van Kevin De Bruyne bij Manchester City. De manager van Manchester United kwam met een lofzang, maar grapte ook: 'Hij zat in het verkeerde deel van Manchester.'





