Wéér geen Eredivisie voor ADO: 'Volgend jaar moeten we de titel pakken, punt'
Actuele zaken

Wéér geen Eredivisie voor ADO: 'Volgend jaar moeten we de titel pakken, punt'

9Reacties
Journalist VI

ADO Den Haag speelt ook komend seizoen, wat het vijfde jaar op rij gaat worden, in de Keuken Kampioen Divisie. Een drama voor zo'n grote club uit zo'n grote stad, al moet alles volgens coach Darije Kalezic wel in het juiste perspectief geplaatst worden. Voor een mogelijke contractverlenging is de trainer nu op zoek naar duidelijke garanties.