'Ik keek naar Marco en nooit zag ik iemand mooier walgen'
Column

'Ik keek naar Marco en nooit zag ik iemand mooier walgen'

29Reacties
Journalist VI

Een maand lang televisiekijken tijdens het EK, dat voelde als trampolinespringen met een strak om je kin gegespt oranje hoedje op je hoofd. Ik heb het over het progamma Studio Fußball.