Zorgen bij Bosz om uitgevallen Van Bommel: 'Denk dat het niet goed is'
Ruben van Bommel is zondagmiddag geblesseerd uitgevallen bij PSV in het duel met Ajax. De buitenspeler greep naar zijn knie en schreeuwde het uit van de pijn. Daardoor zijn er in Eindhoven serieuze zorgen. Trainer Peter Bosz denkt dat 'het niet goed is'.
© Pro Shots

Dat zei de oefenmeester na de 2-2 voor de camera van ESPN. 'Ik heb het gelukkig niet gezien. Ik vind dat altijd nare beelden, maar ik denk dat het niet goed is. Ik heb de dokter gesproken, morgen is er een onderzoek.'
De topper tussen PSV en Ajax begon nog zo goed voor de kampioen van Nederland. PSV kwam via Ismael Saibari op voorsprong. Later zorgde Kenneth Taylor voor de gelijkmaker vanaf de strafschopstip. Enkele minuten voor rust kreeg de ploeg van Bosz nog een enorme domper te verwerken toen Van Bommel uitviel.
De deze zomer van AZ overgenomen buitenspeler ging een duel aan met Lucas Rosa, waarbij hij door zijn knie ging. De buitenspeler had zichtbaar veel pijn en de spelers hadden direct door dat het om een serieuze blessure lijkt te gaan. Uiteindelijk moest Van Bommel zich, nadat hij onder begeleiding van het veld was gestrompeld, laten vervangen. Esmir Bajraktarevic kwam binnen de lijnen.
Eerder dit seizoen zag PSV zomerversterking Alassane Pléa al wegvallen met een knieblessure en ook Myron Boadu is voorlopig uit de roulatie.






