Zich schamende Bruggink drie duels op strafbank
Hannover 96 moet het drie duels stellen zonder Arnold Bruggink. De Nederlander heeft de sanctie voor zijn 'domme' vergrijp geaccepteerd.
© Pro Shots

Bruggink ging zaterdag vijf minuten voor het laatste fluitsignaal van het thuisduel met 1899 Hoffenheim (2-5) in de fout. De aanvallende middenvelder kreeg een rode kaart voor zijn charge op de benen van Sejad Salihovic. De Duitse tuchtcommissie legde hem een schorsing voor drie duels op.
'Het was gewoon dom. Zoiets mag en zal mij nooit meer overkomen', zei Bruggink zaterdag na afloop schuldbewust. 'Ik schaam me ervoor, omdat ik een speler ben bij wie dit soort acties niet past. Er zat een beetje frustratie bij.'





