Wellenreuther trots op Feyenoord: 'Andere teams hadden er niet mee om kunnen gaan'
Timon Wellenreuther is trots op de manier waarop Feyenoord dit seizoen is doorgekomen. Volgens de Duitse doelman kreeg de Rotterdamse club met veel tegenslag te maken, vooral door de vele blessures. De aanvoerder denkt dat niet iedere ploeg daarmee had kunnen omgaan.
© Pro Shots

Feyenoord won zondagmiddag dankzij twee treffers van Anis Hadj Moussa met 0-2 bij PEC Zwolle. Volgens Wellenreuther stond die overwinning symbool voor het seizoen van de Rotterdammers.
'We hebben mentaliteit laten zien en vandaag opnieuw de nul gehouden. We hebben dit seizoen nooit opgegeven. Eigenlijk zat alles tegen, maar we zijn sterk gebleven. Deze wedstrijd tekent ons seizoen', zei hij bij ESPN.
De keeper keek daarna met trots terug op het seizoen van Feyenoord. 'Dit was geen normaal jaar, er is zó veel gebeurd. We hadden ontzettend veel blessures en ik denk dat andere teams daar niet mee hadden kunnen omgaan. Wij hebben het op de een of andere manier wel gedaan, bijna elke wedstrijd met tien blessures. Het spel was niet altijd goed, maar wat we dit seizoen hebben gepresteerd, is echt knap.'
Hoewel het seizoen voor Feyenoord voorbij is, geldt dat niet voor alle clubs. Willem II strijdt nog via de play-offs om promotie naar de Eredivisie. Wellenreuther, die in het verleden voor de Tilburgers speelde, volgt dat nog altijd met interesse. 'Ik heb lang bij Willem II gespeeld. Het zou mooi zijn als ze promoveren', besloot de Duitser.






