Weer twee blessures: Feyenoord heeft bijna geen middenveld meer
Feyenoord kan komend weekend geen beroep doen op Antoni Milambo en Jakub Moder. Er is ook goed nieuws, want Ayase Ueda is op de weg terug.
© Pro Shots

De waslijst aan blessures wordt groter en groter, nu ook Milambo en Moder niet fit zijn. 'Hij heeft een tik gehad en dat is niet op tijd hersteld', zei Van Persie op de persconferentie over Moder. 'Hij zal er sowieso niet bij zijn tegen NEC. Ze spelen sowieso niet, maar richting Internazionale (Champions League, red.) ligt dat nog open. Ueda is op de weg terug en heeft al gedeeltes meegetraind. Hij sluit langzaam aan.'
Van Persie zal zaterdag tegen NEC een lastige puzzel moeten leggen, want naast Milambo en Moder zijn ook Quinten Timber, Ramiz Zerrouki, Calvin Stengs en Hwang In-Beom geblesseerd. 'We moeten creatief zijn, dat is hoe het is', reageerde Van Persie daarop.
'We hebben het er met de jongens over gehad. De uitdaging is helder. Sommige jongens spelen niet op hun beste positie. Iedereen snapt dat heel goed', besloot hij.






