Volgende opsteker voor Man Utd: Martínez terug op trainingsveld

2Reacties

Lisandro Martínez is weer teruggekeerd op het trainingsveld van Manchester United. Rúben Amorim weet dat de Argentijn er het liefst al bij zou willen zijn tegen Nottingham Forest in de Premier League, maar dat komt nog te vroeg.

© Pro Shots

Volgende opsteker voor Man Utd: Martínez terug op trainingsveld

Begin februari van dit kalenderjaar liep Martínez zijn zoveelste zware blessure op sinds zijn komst naar Manchester United. De voormalig verdediger van Ajax scheurde zijn kruisband. Gelukkig is er voor Martínez licht aan het einde van de tunnel: hij is teruggekeerd op het trainingsveld.

Wedstrijden spelen komt alleen nog wat te vroeg voor Martínez. 'Hij wil er al bij zijn, maar dat gaat hem niet worden', zo begon Amorim tijdens zijn perspraatje richting het duel met Nottingham Forest van aankomend weekend. 'Hij traint met ons en we kunnen hem langzaam nieuwe oefeningen geven. Hij wordt langzaam beter. Dat hij al deelneemt aan de trainingsessies, is goed voor ons.'

De ziekenboeg van Manchester United is verder nagenoeg leeg. Alleen over de inzetbaarheid van Harry Maguire bestaat nog twijfel. 'We hebben nog een dag, maar ik weet niet of hij erbij kan zijn', besloot de Portugees, die zijn laatste drie competitiewedstrijden winnend wist af te sluiten.