Vitesse kiest voor uniek concept met twee hoofdsponsoren

Reacties

Vitesse heeft komend seizoen afwisselend Burgers' Zoo en het Nederlands Openluchtmuseum op de borst staan. Beide bedrijven hebben zich als hoofdsponsor verbonden aan de club.

Vitesse kiest voor uniek concept met twee hoofdsponsoren

Door het vertrek van hoofdsponsor Droomparken naar Feyenoord moest Vitesse op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor. Dat zijn er nu dus twee geworden. Het Nederlands Openluchtmuseum prijkt op het shirt bij thuiswedstrijden, Burgers' Zoo is de shirtsponsor bij uitduels.

Commercieel directeur Olivier Smit is trots op de unieke deal. 'Dat drie grote Arnhemse partijen elkaar op deze manier hebben gevonden is ronduit fantastisch. De stad en de regio kennen vele prachtige plekken. Het thema 'Dagje uit in Arnhem' past perfect bij deze samenwerking.'

Er was nog meer nieuws bij Vitesse, want de club presenteerde ook het nieuwe uitshirt. Dat is dit seizoen volledig in Airborne-stijl omdat het dit jaar 75 jaar geleden is dat de Slag om Arnhem plaatsvond.

Het lijkt erop dat je één of meerdere social media-scripts op VI.nl hebt uitgeschakeld. Daarom worden er geen social posts of liveblogs geladen. Wijzig hier je instellingen.

Het lijkt erop dat je één of meerdere social media-scripts op VI.nl hebt uitgeschakeld. Daarom worden er geen social posts of liveblogs geladen. Wijzig hier je instellingen.

Bekijk hier al onze video's
Meer Vitesse
Meer over Vitesse
Praat mee

Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.

Reacties worden op dit moment geladen.