Van Praag hekelt Van den Herik

Praat mee!

Ajax-voorzitter Michael van Praag haalde tijdens de seizoenspresentatie van Ajax als vanouds uit naar Jorien van den Herik. Van Praag reageerde getergd op eerdere uitlatingen van zijn collega die op de Feyenoord-presentatie commentaar had geleverd op de gang van zaken met betrekking tot de broertjes De Boer en het clubcard-systeem. "Bedenkelijk, schandalig, tendentieus, verdacht en zelfs gevaarlijk", zo typeerde van Praag de uitlatingen van de Feyenoord-voorzitter. "Wij leveren ook geen commentraar op de verkoop van Van Bronckhorst. En Van den Herik zit al acht jaar in de clubcard-commissie, hij is medeverantwoordelijk. Ik ben niet gewend om over andere clubs te praten. Door zijn gedrag voel ik me straks niet meer veilig in de Kuip." Zo ging Van Praag vervolgens te keer.

© Pro Shots

fallback image Van Praag hekelt Van den Herik

Video