Van Hooijdonk en Drenthe genieten op gelukzalige Feyenoord-avond

10Reacties

Voor Pierre van Hooijdonk en Royston Drenthe, analytici met een rood-wit voetbalhart, was het genieten geblazen tijdens Feyenoord - Bayern München. Na afloop van de sensationele zege op Bayern München waren ze dan ook enthousiast, ook over doelman Justin Bijlow.

© Pro Shots

Van Hooijdonk en Drenthe genieten op gelukzalige Feyenoord-avond

'Geweldig. Niemand gaf Feyenoord vooraf enige kans, dan zie je waar je als ploeg toch toe in staat bent. Voor dit Feyenoord was dit perfect, en ze pakten hun momentjes met beide handen aan. Als je het hebt over teamprestaties, dan was dit er één van de bovenste plank', loofde Van Hooijdonk het collectief van Brian Priske bij Ziggo Sport.

De ex-spits loofde doelman Bijlow voor zijn uitstekende optreden onder de lat. 'Dit is de Bijlow die we heel vaak hebben gezien. Hij pakte alles, het was fenomenaal. En die ene bal die hij niet pakte, die kwam op de paal. Je ziet na afloop ook de vreugde bij de verdedigers die hem na afloop even vastpakken. Die defensieve spelers zijn toch wel een team in een team.'

Drenthe, zo vertelde hij, had zelf ook wel zo'n wedstrijd willen spelen in De Kuip. 'Dit is gewoon gezonde jaloezie, dit had ik als jongetje ook wel mee willen maken, toen ik hier nog op het veld stond. Maar ik gun het de jongens van harte, als je dit kunt bewerkstelligen. En ze hadden ook de gelukjes die ze nodig hadden.'

Alles over Feyenoord in de Champions League