't Wereldje van maandag 22 december
• Marco van Basten: 'Dat is niet des Luis'. Normaal is Luis Suárez een hele sportieve speler.'
© Pro Shots

Mathijs Steneker
• Tiendalli : 'Verbeek is my friend!'Mattijs Kuiper
• Regisseur soap FC Utrecht: 'Zo Willem, en jij speelt vandaag de vermoorde onschuld.'Robin Huber
• Velen passeren Timmer, maar Verbeek niet.Andries Overwijk
• Van Hanegem: 'Utrecht-leiding heeft me laten beseumeren.'Danny Kortekaas
• ADO: 'Saeijs does matter.'Rogee van Bokhoven
• Tiendalli: 'Ik was even de weg kwijt. De rest van het team al het hele seizoen.'Yul Zengerink
• Diarra moet Diarra vervangen. Ze weten ook niet wat ze willen in Madrid...Robbin Dielesen





