't Wereldje van maandag 10 november
• Volendam best presterende club van Noord-Europa als alleen de prestaties in de derde helft worden meegenomen in de stand.
© Pro Shots

Jan-Willem van Lohuizen
• Jhon van Beukering niet fel over Been.Kees van Lierop en twee anderen
• 'Sno moet proberen de trucjes van een spits aan te leren.' Toch niet die van Suárez, hoop ik...Peter Visser
• Mario Been haalt zijn gram bij Van Beukering.Fedor de Bock
• Suárez: Die honderd duels gingen niet zonder vallen en opstaan.Donny Martijn
• Kunnen die 'Mickey Mouse-arbiters' niet onze competitie komen fluiten?Reinier van der Hulst
• FC VolentamDaan Breithaupt





