't Wereldje van donderdag 13 november
• Stevens na nederlagen bij NEC en AZ: 'Ik verlies liever twee keer met 1-0 dan één keer met 3-0.'
© Pro Shots

Bart Sanders
• Ook met dit Oranje wist van Basten zich geen raad.Dwight van der Giessen
• Volendam wint van Ajax. Je zag het al bij de aftrap... het regende!Heinz Drogt
• Cassano: 'Ik zeg alles.' Van Hanegem: 'Ik zeg niks!'Rob Malschaert
• Had Ajax Jack Tuyp ook maar van FC Groningen moeten overnemen!Peter Mekel
• 'PSV bekert vrolijk verder na een 5-0 overwinning bij AZ!' Bron: Vitesse.nlGertjan van Drogen
• Willem bezorgt Utrecht-spelers buikpijn.Bas de Bruijn
• Ajax meet zich eindelijk weer eens met clubs als Chelsea, Real Madrid en Liverpool.Thom Verhoeven
• Seedorf: 'Tegen Zweden ben ik er niet bij'Martijn Andernach





