Steijn meldt zich voor het eerst in Zeist: 'Ik ga me heel netjes voorstellen'

Update: 31 augustus 2025 om 17:04
17Reacties

Sem Steijn scoorde zondagmiddag voor het eerst niet namens Feyenoord in de Eredivisie. Toch was de aanvoerder van de Rotterdammers zeker niet ontevreden na de ruime zege op het Sparta van vader Maurice.

© Pro Shots

Steijn meldt zich voor het eerst in Zeist: 'Ik ga me heel netjes voorstellen'

'Misschien een klein beetje', zei Steijn bij ESPN over of hij ervan baalde zelf niet gescoord te hebben. 'Het was een topwedstrijd vandaag met veel goals. Een mooie overwinning, alleen niet gescoord, dat is het enige smetje van vandaag.'

Steijn was enthousiast over het spel van zijn ploeg. 'Ik vond dat we energiek waren, de duels vol aangingen. En goed begonnen, daar is op gehamerd deze week.'

Maandag om 14.00 uur mag Steijn zich melden in Zeist bij het Nederlands elftal. 'Misschien een beetje spannend. Ik vind het vooral leuk. Twee of drie spelers ken ik. Ik ga me zeker heel netjes voorstellen.'