Seuntjens denkt toch na over uitstel voetbalpensioen: 'Mogen allemaal bellen'
Het heeft er alle schijn van dat Ralf Seuntjens toch niet van plan is om het profvoetbal vaarwel te zeggen. De Seun of God kondigde meermaals aan dat hij aan zijn laatste jaar als profvoetballer bezig was, maar voelt zich de laatste weken nog fit genoeg bij De Graafschap en dat doet hem nadenken. 'Ik ben fit dus jullie mogen me allemaal bellen!'
© Pro Shots

Seuntjens stond dinsdagavond negentig minuten op het veld tijdens het play-off-duel tussen De Graafschap en FC Dordrecht dat in 0-0 eindigde. Opnieuw een volledige wedstrijd voor de 36-jarige spits dus, die een fitte indruk maakt. Begin mei was dat ook het geval in de Keuken Kampioen Divisie tegen Telstar.
'Ik mag de laatste weken starten en dan gaat het negentig minuten goed, in de KKD lukt het nog prima en dan ga je toch een beetje nadenken', zo begon Seuntjens bij ESPN. VVV-Venlo werd opgegooid als mogelijke nieuwe club, maar volgens de Bredanaar heeft zijn oude werkgever nog niet gebeld. Dat mogen alle KKD-clubs in ieder geval gewoon doen. 'Ik ben fit, dus jullie mogen allemaal bellen. Ik heb er nog plezier in dus dat is het mooiste.'
Seuntjens was dinsdagavond één van de 23 selectiespelers van De Graafschap. Hij was een van de aanvallers die de voorkeur kreeg boven Jesse van der Haar, die dit seizoen van FC Utrecht wordt gehuurd en 29 keer in de basis mocht starten in de KKD, maar tegen Dordrecht buiten de selectie werd gelaten. Het geeft aan hoe groot de selectie van de Superboeren is.
'Ik heb dit nog nooit meegemaakt', zo begon Dijkhuizen toen hem bij ESPN naar de situatie werd gevraagd. 'Het is wel managen ja, heel de groep is fit en die is gewoon veel te groot. Ook als er vier spelers wegvallen maakt het eigenlijk niet uit. Je probeert het zo veel mogelijk uit te leggen, maar spelers hebben ook eigenbelang en willen zelf spelen.'






