Real Betis ziet Antony liever vandaag dan morgen terugkeren

Update: 21 augustus 2025 om 21:10
17Reacties

Real Betis zou Antony met open armen verwelkomen, maar een terugkeer van de 25-jarige vleugelspeler hangt nog niet in de lucht. Dat liet Manuel Pellegrini donderdag weten.

© Pro Shots

Antony bevindt zich op een dood spoor bij Manchester United. Hoewel de voormalige aanvaller van Ajax vorig seizoen na de winterstop opbloeide bij Real Betis, heeft Rúben Amorim hem niet meer nodig. Betis hoopt Antony nog altijd terug te kunnen halen en ook de Braziliaan zou zijn thuiswedstrijden graag weer in Estadio Benito Villamarín spelen.

Het probleem is dat Antony nog twee jaar vastligt in het rode deel van Manchester, dat liever verkoopt dan verhuurt. Betis hoopte juist op een nieuwe uitleenbeurt en blijft dat ook doen. Op een persconferentie liet Pellegrini weten dat de bal bij United ligt. 'Ik heb niet met Antony gesproken, maar we weten allemaal hoe goed hij hier heeft gespeeld.'

Als het aan de Chileense trainer ligt, keert Antony terug. 'We willen hem bij ons hebben en hij wil zelf ook graag, dat weet ik zeker. Maar we hebben ook de eigenaar nodig en dat is Manchester United. Die club moet een beslissing maken.'