Gewilde Weidmann: na FC Groningen meldt ook FC Twente zich
Na FC Groningen heeft nu ook FC Twente zich bij RKC Waalwijk gemeld voor Daouda Weidmann (22). De club uit Enschede probeert de middenvelder nu ook vast te leggen.
© Pro Shots

Groningen legde al een of meerdere biedingen voor Weidmann neer, maar die waren voor RKC niet hoog genoeg. Twente heeft zich inmiddels in de strijd gegooid en met die club worden nu ook gesprekken gevoerd. Twente wil Weidmann graag hebben vanwege de blessure van Mathias Kjølø, waardoor de club problemen op het middenveld heeft.
RKC blijft nog steeds bij het standpunt Weidmann niet kwijt te willen en verwacht dat hij aankomende zaterdag gewoon speelt tegen Almere City. De transfermarkt is nog vier dagen open, tot aankomende dinsdag.






