Ook ADO profiteert van situatie Vitesse en lijft verdediger in

Update: 2 september 2025 om 17:49
3Reacties

Mees Kreekels verdedigt voortaan de kleuren van ADO Den Haag. De 23-jarige verdediger verruilt het geel-zwart van Vitesse voor het geel-groen van ADO en tekent achter de duinen een contract voor een jaar, met een optie voor een tweede seizoen.

ADO Den Haag/Angelo Blankespoor

ADO Den Haag/Angelo Blankespoor

ADO had in eerste instantie Solomon Bonnah op het oog als versterking, maar schakelde door naar de transfervrije Kreekels. Bonnah belde maandagavond naar interim-technisch directeur Mark Wotte om aan te geven dat hij ondanks het mondelinge akkoord met ADO ook graag met het Oostenrijkse LASK Linz wilde praten.

Wotte reageert op de ADO-kanalen op de komst van Kreekels. 'Mees is een gewenste aanvulling voor onze defensie, omdat hij op meerdere posities inzetbaar is. Voor zowel de links- als rechtsbackpositie zochten we nog een toevoeging en die hebben we gevonden in Mees. Bovendien heeft hij op jonge leeftijd al meer dan 100 wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie gespeeld, waardoor hij de nodige ervaring meebrengt naar Den Haag.'

De exodus in Arnhem gaat dus onverminderd verder. In de afgelopen weken maakten onder anderen Jim Koller, Mats Egbring, Loek Postma en Enzo Cornelisse gebruik van de mogelijkheid om Vitesse transfervrij te verlaten nadat de club de toegang tot het profvoetbal werd ontzegd.