Molhoek haalt uit naar Vitesse: 'We zijn gewoon slecht'
Rogier Molhoek is zwaar teleurgesteld in zijn club Vitesse. De middenvelder verloor met de Arnhemse club met 2-0 bij NAC Breda en ziet de toekomst somber in.
© Pro Shots

'We hebben vaak geroepen dat we op papier een aardige ploeg hebben', vertelt Molhoek in De Gelderlander. 'Voor het linkerrijtje en dat het dus wel goed moet komen. Maar we hebben helemaal geen aardige ploeg, wij zijn gewoon slecht. Dat is hard, maar het is wel de waarheid.'
'De plaats waar we nu staan, daar verdienen we ook te staan. Onbegrijpelijk is het. Het is gewoon kwaliteit, die hebben we niet. Iedereen is hiervoor verantwoordelijk. Er moet echt iets gebeuren. We zijn gewoon in degradatiegevaar en zaterdag komt Volendam', vervolgt Molhoek.
'Een degradatiewedstrijd, die moet je winnen. Als je die wedstrijd wint, heb je nog steeds een probleem. Dan kom je misschien in die nacompetitie terecht. Maar er zijn zat clubs in de Totodivisie die heel wat sterker zijn dan wij. Je moet echt geen nacompetitie spelen.'
De van AZ overgenomen middenvelder verwacht geen snelle verbetering. 'Het is de zoveelste keer dat we het in de tweede helft zo weggeven. Dat is geen pech meer, dat is geen kwaliteit hebben. We hebben geen aardige ploeg, we zijn gewoon slecht.'






