Met buikgriep gevelde Mbappé heeft ziekenhuis verlaten
Kylian Mbappé is uit het ziekenhuis ontslagen, zo meldt Real Madrid via de officiële kanalen. De 26-jarige spits gaat weer langzaam meetrainen met De Koninklijke.
© Pro Shots

Mbappé ontbrak woensdag in de wedstrijdselectie van Real Madrid tijdens het duel op het WK voor Clubs met Al Hilal. Wat bleek, de Fransman had een buikgriep opgelopen en moest daar zelfs voor naar het ziekenhuis. Daar verbleef hij even, maar dat is nu voorbij.
Mbappé onderging meerdere onderzoeken en die hebben uitgewezen dat hij het ziekenhuis kon verlaten. Dat is dus gebeurd en nu gaat de aanvalsleider weer langzaam deelnemen aan de teamactiviteiten, klinkt het.
Of Mbappé aanstaande zondag weer in actie kan komen voor Real Madrid, is niet bekend. De Madrilenen spelen tegen Pachuca.






