Lens naar huis gestuurd bij Oranje Onder -21

Praat mee!

Jeremain Lens is om disciplinaire redenen voortijdig naar huis gestuurd vanuit Toulon. De aanvaller van AZ moest het laatste groepsduel van Oranje Onder -21 daardoor missen. Lens ging op de trainingen onder meer regelmatig tegen de opdrachten van coach Hans Schrijver in.

© Pro Shots

fallback image Lens naar huis gestuurd bij Oranje Onder -21

Zonder Lens slaagden de Nederlandse beloften er niet in zich te plaatsen voor de halve finale van het Festival International Espoirs. Een overwinning op Portugal was nodig, maar na tachtig minuten strandde een beter Oranje op 0-0.