Knieblessure houdt Kjølø komende maanden aan de kant

1Reacties

FC Twente kan de komende maanden geen beroep doen op Mathias Kjølø. De 24-jarige middenvelder heeft op de training een knieblessure opgelopen.

© Pro Shots

Knieblessure houdt Kjølø komende maanden aan de kant

Kjølø begon in de seizoensouverture tegen PEC Zwolle op de bank en keerde tegen PSV weer terug in de ploeg. De Noor speelde een goede wedstrijd en kreeg complimenten van Joseph Oosting. Daar blijft het voorlopig bij, want Kjølø heeft op de training schade aan de binnenband van zijn linkerknie opgelopen.

De verwachting is dat zijn revalidatie meerdere maanden in beslag neemt. Dat is een tegenvaller voor Kjølø, maar ook voor FC Twente. Met Ramiz Zerrouki en Thomas van den Belt hebben De Tukkers nog twee controleurs over. Gijs Besselink vertrok op huurbasis naar Willem II en keert komende zomer pas weer terug.