Keane denkt aan aantrekken van aartsvijand Vieira
Roy Keane heeft een opmerkelijke versterking op het oog. De manager van Sunderland zou een oogje hebben op Patrick Vieira en ontkent die geruchten in de Engelse pers niet.
© Pro Shots

Keane en Vieira waren op het veld aartsvijanden. De twee patrons op het middenveld botsten bij de vleet in hun tijd als speler van Manchester United (Keane) en Arsenal (Vieira). In 2005 gingen ze elkaar zelfs te lijf in de spelerstunnel.
Maar nu zou Keane de Franse international goed kunnen gebruiken. 'Deze speler zou iets extra kunnen brengen voor ons', voedde Keane de geruchtenstroom in The Sun.
'Hij was een verdomd goede speler. En zijn leiderschapskwaliteiten zijn eveneens niet slecht, al was hij natuurlijk niet zo goed als ik.'
Vieira staat nog tot 2010 onder contract bij Inter, waar hij sinds de zomer van 2008 speelt. De lange middenvelder kampte met tal van blessures, waardoor hij minder van waarde was dan in zijn tijd voor Juventus en Arsenal.









