Janssen met 'raar gevoel' op tribune Gelredome
Theo Janssen had de datum ongetwijfeld al omcirkeld. Maar een optreden met FC Twente op hem zo bekend Arnhems terrein is 'niet slim'.
© Pro Shots

'Ik heb na een spierblessure weer met de groep meegetraind, maar Vitesse komt nog te vroeg', vertelde Janssen tegen Omroep Gelderland. Zondag moet hij in het Gelredome op de tribune plaatsnemen. 'Ik had er echt naartoe gewerkt, maar het is niet slim om er nu al vol tegenaan te gaan.'
Janssen, die ook donderdag het UEFA Cup-duel met Racing Santander miste, had niet voor niets uitgekeken naar de wedstrijd tegen Vitesse. De linkspoot verhuisde afgelopen zomer na tien seizoenen in de Arnhemse hoofdmacht naar FC Twente.
'Ik zal met een raar gevoel op de tribune zitten, want Vitesse is nog steeds mijn club', aldus de middenvelder. 'Ze hebben de punten hard nodig, maar wij willen ook bovenin blijven meedoen. Ik wil snel weer spelen, want ik had me bij Twente net weer in de basis geknokt.'







