Guardiola bevestigt miljoenendeal Álvarez: 'We hebben alles gewonnen'

7Reacties

Manchester City-manager Pep Guardiola bevestigt dat Julián Álvarez overstapt naar Atlético Madrid. Eerder deze week meldden verschillende Engelse media al dat de 24-jarige Argentijn voor 75 miljoen euro plus twintig miljoen aan bonussen verhuist naar De Rojiblancos.

© Pro Shots

Guardiola bevestigt miljoenendeal Álvarez: 'We hebben alles gewonnen'

'Hij wilde vertrekken en Atlético is een topclub', vertelde Guardiola tijdens zijn perspraatje richting het duel om het Community Shield met Manchester United van zaterdag. 'Dus is het oké. Ik wens hem het allerbeste. We hebben alles gewonnen.'

Guardiola, die nog niet weet of er een vervanger voor de Argentijn komt, wilde niet voor een vertrek van de wereldkampioen gaan liggen.

'Ik heb al vaak gezegd dat spelers mogen vertrekken als ze dat willen. We hebben het over Atlético, een heel grote club. Waarom zou hij blijven als hij dat niet wil? Hopelijk vindt hij datgene waarnaar hij op zoek is.'