Grygera ziet einde bij Ajax naderen
Zdenek Grygera heeft het gevoel bezig te zijn aan zijn laatste seizoen als Ajacied. De Tsjechische international zegt niets meer te hebben vernomen van de Amsterdamse club, na een eerdere poging zijn aflopende contract te verlengen.
© Pro Shots

'Na vorig seizoen is er geen contact meer geweest. Ik ga er vanuit dat dit mijn laatste seizoen bij Ajax is', zegt Grygera in Sportweek. 'Ik krijg elke maand keurig mijn salaris overgemaakt, dus waarom zou ik mijn taak dan niet goed uitvoeren? Mijn enige zorg is fit blijven en er een succesvol seizoen van maken.'
In maart zaten Ajax en Grygera om de tafel. Dat onderhoud leverde geen vrolijke gezichten op, temeer omdat Martin van Geel naar buiten trad met details uit dat gesprek. Volgens de technisch directeur van Ajax was er een te groot verschil tussen vraag en aanbod.





