Gamba Osaka wint de Aziatische Champions League
Gamba Osaka heeft woensdag de Aziatische Champions League gewonnen. Ook in Australië was de Japanse club te sterk voor Adelaide United, Gamba Osaka won het duel met 2-0.
© Pro Shots

In Japan won Gamba Osaka al met 3-0, waardoor Adelaide United wist dat het minimaal driemaal moest scoren. De ploeg van trainer Aurelio Vidmar wist echter ook in eigen huis het doel niet te vinden.
Dankzij twee treffers van Lucas Severino in het eerste kwartier won Gamba Osaka ook de tweede wedstrijd. De 29-jarige Braziliaan scoorde in de heenwedstrijd al de openingstreffer en gaf de assist voor het tweede doelpunt.






