Foto en z'n Verhaal: 'Je bent wát kwijt, je vórm?'
Vanzelfsprekend hadden veel inzendingen betrekking op het gezichtvermogen. Niet verwonderlijk, in de wetenschap dat de Nederlandse arbitrage al enige tijd getooid is met de naam van een van de grootste optiekketens ter wereld. Veel grappen over brillen en lenzen, derhalve.
© Pro Shots

Tot de andere inspiratiebronnen voor een bijschrift ten behoeve van de foto van de ervaren arbiter en de aanvaller van Feyenoord, behoorden ook het geloof en gewelddadige situaties. Vanzelfsprekend haalden die de finale niet. Er resteerden nog genoeg bijdragen die wél bruikbaar waren!
Allemaal weer bedankt voor de inspanningen, en tot de volgende aflevering van Foto en z'n Verhaal!
• 'Ga staan vent, je had helemaal geen contactlenzen.'Heerko Koops, Groningen
• Dick Jol: 'Laat míj maar even zoeken!'Mike van Dongen, Ridderkerk
• 'Sterk spul hè, Fisherman's Friend!'Maurice Bakker, Steenwijk
• 'Oei Andwélé, die kans moest je toch echt met je hoofd benutten.'Bart Sonntag, Posterholt
• Jol: 'Je hebt gelijk, wat een klotegrasmat.'Alfons Verdonk, Vessem
• Slory: 'Kijk meneer Jol, dat gras is echt niet bespeelbaar.'Tim Schuiten, Maastricht
• 'Ik zie niets aan je hoofd, dus ik denk dat je toch last van je been hebt Andwélé.'Ruud Koedam, Gorinchem
• 'Neem de tijd maar Andwélé, ik ben óók kapot.'Bert-Janus van de Berg, Amsterdam
• 'Je bent je wát kwijt, je vórm?'Jori van Bijnen, Tilburg
• 'Hé Slory, is die inktvip met de Kerst niet goed gevallen?'Erwin Takken, Haarlem
• 'Volgende keer beter luisteren hè, meneertje!'Tim Mentink, Eindhoven
• 'Als ik je nu een vrije trap geef, wil je dan weer meespelen?'Jelle van Leeuwen, De Meern
• Schwalbe-training, bijgewoond door scheidsrechter.Timo Meskers, Den Burg
• 'Kom kom, zó slecht fluit ik toch niet?'Cees Raven, Oranjestad (Aruba)





