Feyenoord en Castore lanceren unieke shirtcampagne

Reacties

Feyenoord en kledingsponsor Castore geven supporters de kans om hun eigen shirt te ontwerpen. In een bijzondere campagne, die woensdag is gelanceerd, kunnen fans meedenken over het zogeheten Twaalfde Shirt, het vierde tenue van het volgende seizoen. 

Feyenoord en Castore lanceren unieke shirtcampagne
© Pro Shots

Dit shirt is extra speciaal, omdat het de twaalfde creatie van Castore voor de club is en voor het eerst volledig door Het Legioen wordt bedacht. Supporters mogen hun ideeën vrij insturen, variërend van ontwerpen en kleuren tot patronen en stoffen. Inzendingen kunnen digitaal worden gedeeld of fysiek worden ingeleverd bij diverse Feyenoord Fanshops en MediaMarkt-locaties in Rotterdam en omgeving. 

Een jury selecteert vervolgens twaalf ontwerpen, waarna het designteam van Feyenoord en Castore deze uitwerken tot definitieve shirts. Uiteindelijk bepalen de fans via een stemming welk ontwerp wordt gekozen als Twaalfde Shirt.

Met deze campagne wil Feyenoord de band met zijn achterban verder versterken. Fans kunnen hun inzending indienen tot en met zondag 30 maart 2025.

Bekijk hier al onze video's
Praat mee

Om mee te kunnen praten, moet je ingelogd zijn met je VI-account.